Senaste nytt

Menzies Business Lounge Arlanda Terminal 5

inka

Medlem
Vad jag förstår så är Menzies Business Lounge Arlanda Terminal 5 tillfälligt stängd, stämmer det? Isf, ngn som vet när den kan tänkas öppnas igen?

Om du tänker på den som är bredvid SAS loungen så ska den allt vara öppen.
Den hette tidigare Aurora och numera Norrsken vilket kan förvilla en hel del när man skall söka information.

Får se om det blir ett besök på Norrsken eller inte, med tanke på de omdömen jag läst så blir det nog inte :( Tack så mkt för era svar :)

Norrsken är väl helt ok om man har tillgång till den utan kostnad. Den är inte värd att betala för. Verkligen inte 180 kr. Kanske 30 kr.
Jag har aldrig besökt Norrsken men att värdera besöket till 30kr låter lite hårt, särskilt eftersom de verkar ha rätt ok öl där.
Som referens får du 1 1/2 Heineken om ens det för 180kr på arlanda.
Jag hade nog tagit det besöket om inga alternativ finns.

De verkar ha utökat öppettiderna något i Norrsken loungen, det var i söndags öppet till kl. 20 (trots att det fortfarande står alla dagar 11-17 både online och på skylten precis utanför...). Överhörde att de nu stänger kl 20 tre dagar i veckan men vet tyvärr inte vilka andra dagar utom söndagar.

De verkar ha utökat öppettiderna något i Norrsken loungen, det var i söndags öppet till kl. 20 (trots att det fortfarande står alla dagar 11-17 både online och på skylten precis utanför...). Överhörde att de nu stänger kl 20 tre dagar i veckan men vet tyvärr inte vilka andra dagar utom söndagar.
OBS gissning!
Om det är tre dagar i veckan så lär det vara torsdag, fredag och söndag.
Dessa tre dagar är det klart mer trafik på kvällen till och från Arlanda än övriga dagar.

Toppen