Väldigt trevligt "reportage".
Bara några iof "sk-it"-saker jag stör mig på;
det ena är att OM man nu fått åka till "topfloors" i livets resa, varför måste man sprätta med sin dåliga uppfostran genom att klä dig illa och dessutom skryta med det ? Det är snuskigt att slafsa omkring i flipflops med "sk-tiga" fötter och jeans.
"...halvlortiga jeans, t-shirt och flipp flopp."
Likaså den fullständigt enbart plumpa översittarkommentaren om Luftwaffe till chauffören.
Det enda Du visar är respektlöshet och nedlåtande förakt, inte att du är ball.
Du sprider dessutom väl det rykte om oborstad uppkomlingsarrogans vi övriga svenskar har att hantera.
Det andra är att det är så trist att se att du inte kan skriftspråket så väl.
Till exempel:
Du skriver ".....gillar Whiskey......Men jag föredrar Rom ..."
Whiskey och rom skall skrivas med små bokstäver då det är varugrupp och inte namn.
(Blir lite kul här då jag stavat whiskey med stort W då det är i början av meningen.)
Därefter skriver Du så jag ryser: "Strax innan landning i Japan blir jag serverad frukost av Cabin Crew.
Dem lyckas få till en mäktig äggröra". Dem ?? Att skilja på de och dem är inte svårt vilket alltså
tyder på dålig bildning. De, dvs Cabin crew (obegripligt att stort C i Crew också är vedertaget),
skall det vara.(Kommer ju utav talspråkets "Dom fixade till en omelett")
Ett bra sätt att veta om det skall vara de eller dem är att testa med han/honom resp /hon/henne.
Låter rätt fel med "Honom fixade mig en omelett", eller hur ?
Men STORT tack för ett fint reportage, Mr TravelGuy !