Vad var det som lockade mest bland rabattfloran?38 år gammal har jag nu köpt fem års medlemsskap i en amerikansk pensionärsförening. 45 USD för fem år (och för två personer inkl varsitt medlemskort) måste anses vara ett kap för att få tillgång till alla pensionärsrabatter!
Visa bifogad bild 74402
Är det inte åldersgräns för medlemskapet eller har du fejkat och gjort någon slags omvänd skönhetsoperation som gör att du ser ut att vara i pensionsåldern?38 år gammal har jag nu köpt fem års medlemsskap i en amerikansk pensionärsförening.
Det finns ingen åldersgräns, är själv medlem.Är det inte åldersgräns för medlemskapet eller har du fejkat och gjort någon slags omvänd skönhetsoperation som gör att du ser ut att vara i pensionsåldern?
Lite märkligt att det kallas pensionärsförening då, men det är klart, det finns ju de som gått i pension långt innan de fyllt 65.Det finns ingen åldersgräns, är själv medlem.
Bäst tycker jag är Hilton Aarp rates när inte MVP finns
38 år gammal har jag nu köpt fem års medlemsskap i en amerikansk pensionärsförening.
De verkar väl för pensionärers rättigheter. Då är det dumt att inte låta vemsomhelst vara med och stödja det.Lite märkligt att det kallas pensionärsförening då, men det är klart, det finns ju de som gått i pension långt innan de fyllt 65.
Diskriminering är ett svenskt ord, over there vet dom inte vad det är för någotDe verkar väl för pensionärers rättigheter. Då är det dumt att inte låta vemsomhelst vara med och stödja det.
Dessutom är det väl åldersdiskriminering att kräva att man är ålderspensionär?
Nej just det. För det är inte där man hade segregation till 1960-talet...Diskriminering är ett svenskt ord, over there vet dom inte vad det är för något![]()