T trekker New member Mar 9, 2017 #81 Jag har köpt BOB 2 ggr men bara betalat 1 gång, om de inte drar pengar mycket sent. Handlade ombord den 10:e Feb och det har inte dragits från kontot men det jag handlade för en vecka sen har dragits..
Jag har köpt BOB 2 ggr men bara betalat 1 gång, om de inte drar pengar mycket sent. Handlade ombord den 10:e Feb och det har inte dragits från kontot men det jag handlade för en vecka sen har dragits..
H Homer Guest Oct 26, 2020 #82 och snart är det slut med M&S, Waitrose är väl ungefär som M&S men Greggs är typ sausage rolls och flottiga pajer etc. Nyheten dök tydligen upp här först Greggs & Waitrose in running to provide BA meals after airline dumps M&S
och snart är det slut med M&S, Waitrose är väl ungefär som M&S men Greggs är typ sausage rolls och flottiga pajer etc. Nyheten dök tydligen upp här först Greggs & Waitrose in running to provide BA meals after airline dumps M&S
T thornado New member Oct 26, 2020 #83 Homer skrev:Waitrose är väl ungefär som M&SKlicka för att utvidga... Click to expand...