S
Stefan62
Guest
Fungerar "Manage my booking" på BA:s hemsida endast om man bokat direkt via hemsidan eller även om man bokat på annat sätt, t ex resebyrå?
Om du har elitstatus hos BAEC eller om du betalar, ja.Stefan62 skrev:Det betyder att jag kan gå in och välja plats samt att betala för den så snart jag har ett bokningsnummer!?Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Det betyder att jag kan gå in och välja plats samt att betala för den så snart jag har ett bokningsnummer!?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Om du har elitstatus hos BAEC eller om du betalar, ja.Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Hur gör man om man vill få upp bokningar i sin profil / få in sitt kort nummer för bokningar till USA där hela passnamnet är inskrivet ( men i executive club, bara tilltalsnamnet) lyckas inte lägga till denna i my bookings, detta för att kunna välja plats etc ? !Klicka för att utvidga...
fcx skrev:BA:s site är "högst buggig".Jag har märkt att den blir mycket stabilare om man väljer Engelska som språk.Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Har du kanske en password manager installerad som håller reda på dina lösenord och som försöker göra autologin åt dig?Klicka för att utvidga...
BA:s site är "högst buggig".Jag har märkt att den blir mycket stabilare om man väljer Engelska som språk.Klicka för att utvidga...