Skogi
Medlem
På måndagar brukar jag ofta surfa in på hertzfreerider.se och kika vilka resor som finns tillgängliga, trots att jag sällan har möjlighet att åka på dem. Kanske är det barnet inom mig som tycker att det är så sjukt kul att pyssla ihop freeriderresor just eftersom det krävs en hel del kreativitet för att ta sig någonstans.
När jag i veckan såg en XC40 mellan Malmö-Luleå kunde jag inte hålla mig.
-Älskling, vi drar!
-Vart?
-Luleå!!! Bara över dagen!
-Men...
-Jag har redan bokat!
Och här sitter vi, i en bil som ska ta oss på tur genom vårat avlånga land.
Dagen började med att vi kl. 14:30 plockade ut bilen från kontoret i Malmö. Personalen kunde knappt hålla minen när vi vandrade in genom dörren och berättade att det var vi som hade nappat på betet. Hur som helst fick vi varsinn klapp på axeln och ett lycka till!
Malmö-Helsingborg
Bo Kaspers "I samma bil" går på repeat. Vädret är tråkigt men humöret är på topp. Inget kan stoppa oss nu!
När jag i veckan såg en XC40 mellan Malmö-Luleå kunde jag inte hålla mig.
-Älskling, vi drar!
-Vart?
-Luleå!!! Bara över dagen!
-Men...
-Jag har redan bokat!
Och här sitter vi, i en bil som ska ta oss på tur genom vårat avlånga land.
Dagen började med att vi kl. 14:30 plockade ut bilen från kontoret i Malmö. Personalen kunde knappt hålla minen när vi vandrade in genom dörren och berättade att det var vi som hade nappat på betet. Hur som helst fick vi varsinn klapp på axeln och ett lycka till!
Malmö-Helsingborg
Bo Kaspers "I samma bil" går på repeat. Vädret är tråkigt men humöret är på topp. Inget kan stoppa oss nu!