Senaste nytt

Märkliga Radisson Rates...

Malu

Medlem
Får ofta titta både två och tre gånger på erbjudna priser på Radisson - som här t ex när jag ska boka i Oslo nästa vecka - vanlig flexible rate billigast, members only rate dyrare och den rabatterade members only är dyrast. Förklara det, tack. Har kollat på villkoren och det skiljer inget på frukost eller annat, samt att det så klart är samma rumstyp.

klipp.png

Får ofta titta både två och tre gånger på erbjudna priser på Radisson - som här t ex när jag ska boka i Oslo nästa vecka - vanlig flexible rate billigast, members only rate dyrare och den rabatterade members only är dyrast. Förklara det, tack. Har kollat på villkoren och det skiljer inget på frukost eller annat, samt att det så klart är samma rumstyp.

Visa bifogad bild 99372
Har varit med om detta tidigare och då har det varit fel jämförande rate de lagt in. Om jag tittar på en bokning på ett hotell i Oslo nästa vecka med exakt dessa priser så är den övre utan frukost och den nedre med frukost, när jag tittar i appen. Både priserna innebär en sänkning med 5% jmf ordinarie pris.

Toppen