Senaste nytt

Lyckas inte starta Pointsharing

Bat

Medlem
Försök olika browsers, mobiler och datorer men samma problem när jag försöker starta en Pointsharing grupp på SAS hemsida. Får felmeddelandet:

"hOPPSAN, ANSLUTNINGSFEL
Använd en annan enhet och avaktivera alla anslutningar med VPN, TOR-nätverk eller andra proxytjänster."

Någon som känner igen detta?

Försök olika browsers, mobiler och datorer men samma problem när jag försöker starta en Pointsharing grupp på SAS hemsida. Får felmeddelandet:

"hOPPSAN, ANSLUTNINGSFEL
Använd en annan enhet och avaktivera alla anslutningar med VPN, TOR-nätverk eller andra proxytjänster."

Någon som känner igen detta?
Du har dubbel/trippelkollat alla medlemmars namn, eb-nummer samt att alla villkor är uppfyllda?

Edit. Nej, känner inte igen men nu var det ett halvår sedan jag la till ngn i pointsharing.

Semi-OT: Jag får liknande felmeddelande map. VPN, TOR eller andra Proxytjänster från våra MacBooks [Sonoma] här hemma idag när jag skall söka resor, där emot från sönernas gamingarriggar med Windows fungerar det utan felmeddelande, samt att det fungerar från våra iOS enheter.

Har fått samma meddelande när jag försökt efter registrera poäng flera gånger (men det var ett tag sedan sist). Det som brukat hjälpa då är att tvärt emot vad meddelandet säger istället koppla upp ett vpn...

Toppen