011430121
Medlem
Då är det dax att lätta på plånboken när man åker Lufthansa på långlinjerna i Eco och Premium Extra och önskar lite starkare varor, med början på 37 linjer från den 1 december börja man ta betalt för dessa varor, för att under våren 2022 introduceras på samtliga långlinjer
Öl och vin kommer att serveras kostnadsfritt till måltiderna, men mellan dess så kommer även dessa drycker att kosta en slant.
Självklart lanserar Lufthansa detta för att mellan måltiderna är det mycket individuellt vad kunden önskar dricka.
Källa CHECK-IN.dk
Lufthansa fjerner frie drikkevarer på langruter - CHECK-IN.dk
Utan grund till detta uttalande från mig, tror jag att vissa kunder kommer nog att ta med en liten butelj med % drycker för att inmundiga under den långa flygningen.
Öl och vin kommer att serveras kostnadsfritt till måltiderna, men mellan dess så kommer även dessa drycker att kosta en slant.
Självklart lanserar Lufthansa detta för att mellan måltiderna är det mycket individuellt vad kunden önskar dricka.
Källa CHECK-IN.dk
Lufthansa fjerner frie drikkevarer på langruter - CHECK-IN.dk
Utan grund till detta uttalande från mig, tror jag att vissa kunder kommer nog att ta med en liten butelj med % drycker för att inmundiga under den långa flygningen.