Gäller longhaul flygning med LH. Vi är 4 personer. Går det att boka olika klasser 2 ekonomi och 2 premium på samma bokning, eller är det två separata bokningar som gäller?
Gäller longhaul flygning med LH. Vi är 4 personer. Går det att boka olika klasser 2 ekonomi och 2 premium på samma bokning, eller är det två separata bokningar som gäller?
Ok, misstänker detta, hittar iaf inga alternativ på LH sida. Känns bara lite gammaldags att inte kunna boka in olika klasser i ett enkelt gränssnitt som en bokning via en webb.
Ok, misstänker detta, hittar iaf inga alternativ på LH sida. Känns bara lite gammaldags att inte kunna boka in olika klasser i ett enkelt gränssnitt som en bokning via en webb.
Jag vet inte om något flygbolag eller någon nätbyrå som möjliggör att boka det du efterfrågar. Det är rätt komplex att genomföra är min gissning.
Sen tror jag att en manuell bokning via byrå eller direkt över telefon kanske kan sätta allt i en bokning. Dock tror jag att eftersom underliggande produkt och regler skiljer sig mellan de 4 passagerna så kommer den säljande part troligtvis lägga det i två olika bokningar.
PS: jag har också uppdaterat rubriken som moderator. Vi undviker gärna förkortningar i rubriken.