Reagerade också på det men gick man vidare fick man upp hur många poäng man skulle få (skulle definitivt ta skärmdump vid bokning). 6 dygn verkar krävas för 10 000 poäng, under det 5000 poäng vid min koll. Centralstationen Stockholm låg runt 2600:- för 6 dygn i mitten av januari på mitt stickprov så inget nytt "Avis-mirakel" tyvärr..Står dock "Kommer snart" - oklart om man vågar boka då än.
Precis kvittar om det är Avis, Hertz eller Sixt för mig. Bokar där det är billigast nu för tiden.Nej och dessutom får man ju inte poängen automatiskt längre i princip.
Krävs 5 mail oavsett bolag om man ens ska se röken av dem, så lagt ner allt sånthär
SorryFinns redan tråd:
Lucka 14: Upp till 10 000 poäng på hyrbil med Hertz
https://www.sas.se/boka/hyrbil/?ptid=125.13 Står dock "Kommer snart" - oklart om man vågar boka då än.www.businessclass.com
Reagerade också på det men gick man vidare fick man upp hur många poäng man skulle få (skulle definitivt ta skärmdump vid bokning). 6 dygn verkar krävas för 10 000 poäng, under det 5000 poäng vid min koll. Centralstationen Stockholm låg runt 2600:- för 6 dygn i mitten av januari på mitt stickprov så inget nytt "Avis-mirakel" tyvärr..![]()