Senaste nytt

Lounge i Minnesota för Flying Blue Gold eller Priority Pass

Skatten

Ny medlem
Vilka lounger rekommenderas och hur hittar jag dem? Första gången ska jag vidare till Dallas och andra gången till Amsterdam. Flyger Delta båda gånger.

Vilka lounger rekommenderas och hur hittar jag dem? Första gången ska jag vidare till Dallas och andra gången till Amsterdam. Flyger Delta båda gånger.

Du får nog ge lite mer information än sådär.

Har du någon status? Flyger du ekonomi eller business? etc etc.

I allmänhet så rekommenderas flygbolagets egna hemsida samt priority pass hemsida. Där står det vilka lounger som du har tillgång till.

Det finns en Delta sky club, och så kan du få en credit på pga loungen med prioritet pass.

Har du Amex Platinim finns escape Lounge som jag tycker är hyfsad.

Har du Amex Platinum och flyger Delta så kommer du in på Delta Sky Clubs. Har du en internationell flight samma dag med ett SkyTeambolag så ger ditt Flying Blue Gold entré till Delta Sky Club, dock bara vid departure, inte som arrival lounge efter internationell resa. Deltas Sky Club i Minnesota är okej, saknade dusch senast jag var där men i övrigt trevlig och i linje med vad man kan förvänta sig av en amerikansk lounge.

Yes, lounge i Minneapolis är stor och har bra sittutrymmen.
Var där förra veckan senast.
De håller på att renovera så maten är på en temporär plats, men det är helt klart den bäst alounge på flygplatsen. Trevlig stor bar och hyffsad mat.

Yes, lounge i Minneapolis är stor och har bra sittutrymmen.
Var där förra veckan senast.
De håller på att renovera så maten är på en temporär plats, men det är helt klart den bäst alounge på flygplatsen. Trevlig stor bar och hyffsad mat.

Påminn vad som gäller inom SkyTeam med access när man har FlyingBlue status?

Toppen