Senaste nytt

LIVE report - McLaren F1 VIP Experience with Hilton

800K! Men nu har jag gjort 3 söndagar på under 12 månader så kommer satsa på fredagar eventuellt lördagar. Detta har med att göra att söndagarna är så otroligt tight med schemat på plats så att få en otrolig access till garage och träffa förarna är svårare.

Prata med några som var där på lördagen och de hade typ stått i garaget 10 min med Lando Norris och bara snackat. Sånt finns inte tid för på söndagarna.

Jag lyckades med en selfie i farten med Daniel Ricciardo. Såg några gamla F1 förare som var gäster på håll men den enda riktiga bilden jag fick med någon var Gunter Steiner. Han stannade verkligen upp och tog sig tiden, och han är ju efter Drive to Survive en riktig legend :D

Fantastiskt roligt att följa eventet, tack för alla bilder och vi kanske ses i Abu Dubai igen haha.

Men jag håller med, jag brukar ju köra(tyvärr betalar jag med cash haha) alla 3 dagar och framförallt fredagen är väldigt chill med närhet till till förare och övriga personal, fick tom selfie med Ver, Ham samt Bottas en fredag.
 
Toppen