S
Stefan62
Guest
Fina bilder!
Verkligen för jävligt att Stureplansbratschampagnevaskningskulturen nu nått ända till Mellanöstern!!simon_says91 skrev:Redan avverkat nästan 2 flaskor Dom Perigon. Fick sista glaset i en nyöppnad flaska 30 min innan landning. Gissa vad dom gjorde sen, jo dom vaska resten i toaletten bara för dem skulle landa....... Kan ni tänka hur jag tappade hakan när dem gjorde de...Klicka för att utvidga...
JonW skrev:Verkligen för jävligt att Stureplansbratschampagnevaskningskulturen nu nått ända till Mellanöstern!!Fast... när jag tänker efter, de är ju muslimer.Och inser förstås att de kommer att kunna roa sig i paradiset med 80 000 tjänare och 72 oskulder som belöning för att de förstör denna djävulens dryck!Klicka för att utvidga...
JonW skrev:Verkligen för jävligt att Stureplansbratschampagnevaskningskulturen nu nått ända till Mellanöstern!!Fast... när jag tänker efter, de är ju muslimer.Och inser förstås att de kommer att kunna roa sig i paradiset med 80 000 tjänare och 72 oskulder som belöning för att de förstör denna djävulens dryck!Klicka för att utvidga...
Ja, religion får man verkligen inte skämta om, det är ju känt sedan länge.Avgeek skrev:Skämt eller inte, osmaklig kommentar.Klicka för att utvidga...
JonW skrev:Ja, religion får man verkligen inte skämta om, det är ju känt sedan länge.Klicka för att utvidga...
Swiss skrev:Fantastiska foton!Trevligt bildreportage och många fina foton. Får man fråga vilken kamerautrustning du använde dig av för att få så fina bilder?Jag tycker att man redan bara med dina foton får en bra känsla för er resa, men jag ser även fram emot att kunna läsa resereportage i ett senare skede.Hur är din bedömning av Emiratas F i förållande till andra flygbolag som du har flygit med?Klicka för att utvidga...