2018-10-01 kl 21.00 Fastnar vid inlogg med Testat två olika webbläsare
H hedgehog Medlem 1 Oktober 2018 #1 2018-10-01 kl 21.00 Fastnar vid inlogg med Testat två olika webbläsare
AABack2ARN Medlem 1 Oktober 2018 #2 För mig med. Har det inte med flygskatten att göra så är det säkert på grund av de kraftigt ändrade poängintjäningarna från 01DEC
För mig med. Har det inte med flygskatten att göra så är det säkert på grund av de kraftigt ändrade poängintjäningarna från 01DEC
H hedgehog Medlem 1 Oktober 2018 #5 Vid försök till inlogg på Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS får man i alla fall ett felmeddelande.
Vid försök till inlogg på Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS får man i alla fall ett felmeddelande.
H H.Kim Medlem 1 Oktober 2018 #6 Japp. Segt som sirap. Kom in en gång men då strulade EB-status. Appen (Android) fungerar dock bra.
M@GNÜS Medlem 1 Oktober 2018 #8 Sitter på LHR-ARN... gick inte att logga in på wifi med Eurobonus. Fastnade vid inlogg likt ovan. Via bokningsreferens och namn gick det direkt. Så nåt verkar knasigt med Eurobonus...
Sitter på LHR-ARN... gick inte att logga in på wifi med Eurobonus. Fastnade vid inlogg likt ovan. Via bokningsreferens och namn gick det direkt. Så nåt verkar knasigt med Eurobonus...
Diamond-in-the-ruff Medlem 2 Oktober 2018 #9 OT: Även SAS Eurobonus Mastercard appen är drabbad. "Det går inte att hämta information om EuroBonus just nu. Vänligen försök senare"
OT: Även SAS Eurobonus Mastercard appen är drabbad. "Det går inte att hämta information om EuroBonus just nu. Vänligen försök senare"
Samosaguas Medlem 25 September 2019 #10 Fler än jag som har problem att logga in på sitt Eurobonus-konto just nu?