Först och främst så vore det ganska intressant att veta hur många olika Lösenord, PIN-koder och användarnamn som snittsvensson har och därför också måste hålla reda på. Själv har ca 40 olika ställen som kräver antingen PIN-kod, eller användarnamn och lösenord, eller någon av mina e-mailadresser och lösenord osv, ja ni förstår, allt från olika kreditkort, bonuskort, inloggningsuppgifter, larmkoder, e-leg, mm mm. Eftersom jag förmodar att de flesta av er BC-medlemmar har mer än två olika kort i plånboken som kräver PIN-kod så är min fråga hur ni gör för att komma ihåg alla dessa koder och lösenord. Att ha en lapp i plånboken är ju kanske inte så smart (även fast jag själv är dum nog att ha några lite hemligt skrivna där
Det är möjligt att det bara är jag som tycker detta börjar bli ett problem, men jag tycker bara att man får fler och fler koder och lösenord att hålla reda på. Finns det något bra verktyg för detta? Att förvara lite koder i mobilen funkar ju också men känns inte heller optimalt. Tacksam för tips!