Kundservice & tid för återkoppling

kessler22

New member
Jag gjorde en claim 29 december för försenat flyg och har fortfarande inte hört ett knyst.

Någon som har erfarenhet av Lufthansas kundservice och kan bekräfta att detta är normalt?

Kessler22 skrev:Jag gjorde en claim 29 december för försenat flyg och har fortfarande inte hört ett knyst.Någon som har erfarenhet av Lufthansas kundservice och kan bekräfta att detta är normalt?Klicka för att utvidga...

En fråga: har du ett Miles & More konto? Jag får nämligen alla mina svar där numera.

Kessler22 skrev:Jag gjorde en claim 29 december för försenat flyg och har fortfarande inte hört ett knyst.Någon som har erfarenhet av Lufthansas kundservice och kan bekräfta att detta är normalt?Klicka för att utvidga...
Det var länge sedan jag skickade claim till Lufthansa sist, men jag fick ett ärendenummer när jag fyllde i deras webbformulär.

T ex så här: "Your Lufthansa Feedback, FB-ID xxxxxxxxx"

Jag skickade en claim i slutet av oktober och fick svar i mitten av december samma år den gången.

Dr. Miles skrev:Det var länge sedan jag skickade claim till Lufthansa sist, men jag fick ett ärendenummer när jag fyllde i deras webbformulär.T ex så här: "Your Lufthansa Feedback, FB-ID xxxxxxxxx"Jag skickade en claim i slutet av oktober och fick svar i mitten av december samma år den gången.Klicka för att utvidga...

Samma här. Fick ett ärendenummer direkt, så är sannolikt placerad i kö, men över två månader känns bisarrt.

Back