Maja
Medlem
Flög t&r Köpenhamn - San Francisco i juni och juli i business och WiFi fungerade under all kritik. Fick ingen uppkoppling och sa till personalen som ryckte på axlarna och sa bara att det skulle fungera. Några kom in, men långt ifrån alla. Svaret blev att det nog var överbelastat.
Gav upp alla försök till att surfa över huvudtaget.
Mailade och klagade när vi kom hem och fick idag svar att de erbjöd oss 1000 EB som kompensation.
Det kändes lite snålt med 500 EB per flight, eller?
Eller ska jag bara tacka och ta emot att jag fick något alls? (fick mailet tidigare idag och ännu ser jag inga poäng på våra respektive konton, 3 pax).
Gav upp alla försök till att surfa över huvudtaget.
Mailade och klagade när vi kom hem och fick idag svar att de erbjöd oss 1000 EB som kompensation.
Det kändes lite snålt med 500 EB per flight, eller?
Eller ska jag bara tacka och ta emot att jag fick något alls? (fick mailet tidigare idag och ännu ser jag inga poäng på våra respektive konton, 3 pax).