Senaste nytt

KLM - Det här gjorde Ni inte så bra!

Nu vet vi ju alla hur kundtjänst är, men alvarligt e ju sas nivå på detta...

Först har jag kontaktat dom flera gånger ang att jag får betala för platsreservation på BKK-AMS på en av flera flygninga på samma sträcka.
Jag undrar just varför jag måste betala ca 1700:- på en av bokningarnas leg, men inte på dom andra...
Får bara flum flum svar varje gång, kan fatta om det är för att det är den långa sträckan, men bara 1 av mina 4 bokade måste jag betala för att välja.
Kan köpa att det är för att det är "över natten" eller "på väg tillbaka" men det stämmer inte heller då dom andra bokningarna kan jag välja gratis.


Fick även ett error när jag skulle kolla på en bokning på KLMs sida.
Fick svar att det är för att det är sas som har bokat resan, jag kan bara se den på sas sida, en bonusresa med enbart KLM
Dock har jag ju en till resa som är likt denna och den kan jag komma åt och se på KLMs sida...
Sen tyckte hen att jag skulle prova KLM appen...
Fick detta svar:
"You can try to open this using KLM website or KLM App."

Men vänta lite nu, de va ju just det som inte gick och det var ju för sas bokat resan hävdade ju agenten, men ändå ska jag prova det som inte ska fungera enligt agenten...

Nä det är ingen AI eller bott, det är en agent...

Nu är det ingen ko på isen då jag har den koll jag vill, men liksom halåååå...
MUPPAR!!!
 
Toppen