Senaste nytt

Klassiska Bristol i Berlin till IHG

rsimon

Medlem
Såg i Facebookflödet att Bristol i Berlin lämnar GHA Discovery nu under april till förmån för IHG. Jag har bott där ett otal gånger de senaste åren till väldigt bra priser kontra vad de levererat (hög kvalitet o komfort) med fina uppgraderingar - allt på ett väldigt bra läge vid Kurfürstendamm. Som medlem i GHA är det förstås trist, men för bl.a. @Kris kan dörrarna nu öppna sig.

Såg i Facebookflödet att Bristol i Berlin lämnar GHA Discovery nu under april till förmån för IHG. Jag har bott där ett otal gånger de senaste åren till väldigt bra priser kontra vad de levererat (hög kvalitet o komfort) med fina uppgraderingar - allt på ett väldigt bra läge vid Kurfürstendamm. Som medlem i GHA är det förstås trist, men för bl.a. @Kris kan dörrarna nu öppna sig.

Intressant förändring. Ligger ju bara ett stenkast från min lokala supplier (IC Berlin). Har inte testat något Vignette ännu. Blir intressant att se vilket prisläge de landar på. Blir nog dock svårt att bryta gamla vanor för egen del... :)

Sidnotis (på IHG-nyhetsfronten) att Regent klubbat igen i Berlin (ett stenkast från Hilton). Tror visst det skall öppna off-chain. Kommer inte ihåg exakt.

Toppen