Senaste nytt

Kampanj - Dubbla poäng eller Dubbla nätter, vad ska man välja?

Brandten

Medlem
Är inte så bevandrad hos Club Carlson att jag kan ta beslut på vad som är bäst?
Är Elite idag fram till februari 2017 och 101530 poäng.

Har iof inga planerade nätter inbokade ändå så spelar kanske mindre roll men hade varit kul att veta skillnaden. Elite-berättigande nätter, vad är det?

upload_2016-11-1_19-18-28.png

För mig som redan är CCC blir det dubbla poäng. Reggade mig imorse och har 5 nätter på Radisson i veckan. Reggade mig även på trippla poäng på Radisson Red och bokade om mina Hilton bokningar i Bryssel i Noveber till Radisson RED. Checkade precis in på Radisson Odense :)

Stämmer. Inte dubbla stays normalt!
Jag har ju som sagt relativt många stays per år, så försöker verkligen mjölka Club Carlson på poängen, nu när USA semestern i Florida är bokad och betald med points redan, och ögar en långhelg på Mayfair inom snar framtid :)

Stämmer. Inte dubbla stays normalt!
Jag har ju som sagt relativt många stays per år, så försöker verkligen mjölka Club Carlson på poängen, nu när USA semestern i Florida är bokad och betald med points redan, och ögar en långhelg på Mayfair inom snar framtid :)

Letade nötter på Mayfair ett år framåt men de verkar ha tagit bort möjligheten till bonusnätter iaf på helgerna.
Jag mailade kundtjänst och frågade om det var någon block och de skulle kika.. Inte hört något ännu.

Enda anledningen till att ta dubbla nätter är väl om man med dessa kan ta sig till CCC-nivån? Jag menar, Guld blir man ju på annat sätt (aktier), och är man redan CCC så vad ska man då med extra nätter till?

Precis - Jag har varken matchat guld eller aktier, men visst finns det alltid vägar för de som vill ;)
CCC matchar de ju dock inte, så har man bara några nätter kvar kan det vara läge som sagt

Enda anledningen till att ta dubbla nätter är väl om man med dessa kan ta sig till CCC-nivån? Jag menar, Guld blir man ju på annat sätt (aktier), och är man redan CCC så vad ska man då med extra nätter till?

Är spik på 35 nätter för guld och har 4 nätter kvar i år uppdelade på två stays. Så i mitt fall solklart att välja dubbla poäng...

Ligger på 42 nätter och har minst 20 nätter inbokade just nu så det kommer bli poäng för mig med. 13 nätter innan februari kommer inte vara några problem.

Blir poäng för mig med!

Toppen