Senaste nytt

Köpa/tjäna eurobonus poäng snabbt

Hej,

Jag har hittat en resa till sydamerika en perriod för flera personer och det behövs betydligt mer poäng än jag har. Antalet vouchrar är inget problem utan önskar endast veta hur jag snabbast får tag i poäng.

Erbjuder SAS någon rabatt om man köper typ 100/150 tusen poäng?

Kan jag köpa något som ger poäng typ direkt?

Detta ska bokas inom närmsta dagarna så saker som inte går igenom tillräckligt snabbt.

Stort tack för ert engagemang!

Hej,

Jag har hittat en resa till sydamerika en perriod för flera personer och det behövs betydligt mer poäng än jag har. Antalet vouchrar är inget problem utan önskar endast veta hur jag snabbast får tag i poäng.

Detta ska bokas inom närmsta dagarna så saker som inte går igenom tillräckligt snabbt.

Ska du köpa >100k poäng?? Tror inte att SAS säljer så stora summor poäng.
Har du en massa liggandes hos Coop så är det ett alternativ att föra över, brukar gå på sekunder.

Edit: Jag kan som mest köpa 60k poäng av SAS i en transakation, för det facila priset om 12000 SEK. Låter inte lockande alls med tanke på mängden poäng du är ute efter

Last edited:
Passa på att förnya lite i hemmet och köpa möbler för ca 200tkr exkl moms för att få 140000 extrapoäng ;)? Har handlat hos dem många gånger och poägen brukar komma inom någon timme.

Last edited:
  • Gilla
Reactions: Gus
Hej,

Att köpa den mängden poäng kostar väl nästan mer/lika mycket som att köpa biljetter rakt av?
Vet inte exakt vart/hur du planerar resa men köp business för de personer poängen inte räcker, då tjänar du dessutom in nya på själva resan också.

Att köpa den mängden poäng kostar väl nästan mer/lika mycket som att köpa biljetter rakt av?
Vet inte exakt vart/hur du planerar resa men köp business för de personer poängen inte räcker, då tjänar du dessutom in nya på själva resan också.

Det är så stor skillnad i pris att det är galet + att vi är många som ska åka och lustigt nog finns det platser.

Vi behöver 5x140 = 700 tusen poäng / 2 = 350 000 poäng ungefär.

Vi har vad jag vet en bit över 200 000.

Resorna t/r skulle kosta flera hundra tusen kronor iaf så poängen är relativt billiga:)

Det är så stor skillnad i pris att det är galet + att vi är många som ska åka och lustigt nog finns det platser.

Vi behöver 5x140 = 700 tusen poäng / 2 = 350 000 poäng ungefär.

Vi har vad jag vet en bit över 200 000.

Resorna t/r skulle kosta flera hundra tusen kronor iaf så poängen är relativt billiga:)
1. Kan du precisera exakt routing, och datum ide samt reseklass?
2. Har du kollat att det ens finns 5 platser i önskad klass för award. Det är relativt många och inte så vanligt.
3. Kan det vara altuellt att åka 2+3?

Toppen