Senaste nytt

Japan andra halvan av mars 2025

Panda

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Rom/Catania, alternativt Milano men Rom/Catania i forsta hand (Skulle Malta funka sa ar det annu battre men det ar valdigt skralt med Skyteam resor fran Malta)
  2. Var är din destination? Japan (Tokyo, Kyoto, Oskaka, Fukuoka eller annan Japansk stad). Borjar eller avslutar garna resan i Tokyo, kan utga fran nagon av ovriga namnda staderna i andra riktningen.
  3. När vill/behöver du resa ut? 15-22 mars
  4. När vill/behöver du komma hem? 31:a mars som senast
  5. Hur länge vill du vara borta? 7-10 dagar
  6. Hur många personer som skall resa? 2
  7. I vilken kabinklass? I Business Class ena strackan om mojligt och ekonomi i den andra
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Skyteam
  9. Vad är din budget? (per person) 173 000 Eurobonuspoang och en 2-4-1
  10. Vad är det viktigaste för dig? Fa antingen utresan eller hemresan i Business Class.
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Tanken ar att resa inom landet med tag, sa kor garna utresa fran en stad och hemresa fran en annan.

Last edited:
Tolkar de uteblivna svaren som ni har det lika svart som mig att hitta nagot dessa datum. Far isafall kanske kora pa ekonomibiljetter (exempelvis nedan men med annan avreseort pa hemvagen) da jag inte ar mer flexibel an ovan namnt sett till datumen.

1733214322382.png

Är ju inte så många sökningar som behöver göras iom dina begränsningar. Men om du inte ser business, boka Ekonomi nu, och håll lite koll ifall det släpps när det närmar sig!

Tyvarr kom lite annat emellan och dessvarre fick jag inte till bokningen nar jag startade traden. Da min voucher forfaller till arsskiftet sa kommer jag behova boka nu och fragar darfor efter er hjalp igen. Se nedan for kriterier, de ar nagot uppdaterade fran vad jag skrev i startinlagget.

Uppskattar verkligen all hjalp jag kan fa.

1. Varifrån vill du börja din resa? Rom/Catania, alternativt Milano men Rom/Catania i forsta hand (Skulle Malta funka sa ar det annu battre men det ar valdigt skralt med Skyteam resor fran Malta)
  2. Var är din destination? Japan (Tokyo, Kyoto, Oskaka, Fukuoka eller annan Japansk stad). Borjar eller avslutar garna resan i Tokyo, kan utga fran nagon av ovriga namnda staderna i andra riktningen.
  3. När vill/behöver du resa ut? 15-27 mars
  4. När vill/behöver du komma hem? 6:e april som senast
  5. Hur länge vill du vara borta? 10 dagar isch
  7. I vilken kabinklass? I Business Class ena strackan om mojligt och ekonomi i den andra
  10. Vad är det viktigaste för dig? Fa antingen utresan eller hemresan i Business Class.
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Tanken ar att resa inom landet med tag, sa kor garna utresa fran en stad och hemresa fran en annan.

Tyvarr kom lite annat emellan och dessvarre fick jag inte till bokningen nar jag startade traden. Da min voucher forfaller till arsskiftet sa kommer jag behova boka nu och fragar darfor efter er hjalp igen. Se nedan for kriterier, de ar nagot uppdaterade fran vad jag skrev i startinlagget.

Uppskattar verkligen all hjalp jag kan fa.

3. När vill/behöver du resa ut? 15-27 mars
  4. När vill/behöver du komma hem? 6:e april som senast
  5. Hur länge vill du vara borta? 10 dagar isch

Möjligen har du inte så bråttom, vouchers som inte använts och med förfallodatum 31/12 sägs blivit förlängda tre månader. Hur ser utgångsdatum ut på hemsidan/ appen för dig?

Toppen