Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Toshiro Mifune! Ja jävlars.

Jag brukar inte bry mig om kändisarna på den här tråden (och har bara hört talas om sådär hälften), men där knep du en riktig toppnotering.

Den lilla mannen var förmodligen hennes stenrike pojkvän Maurice Dabbah.

Stämmer bra det efter att ha googlat hans namn. Men han var på väg någon annanstans och hon till sverige. Undra om det går hand i hand med att ju mer pengar man har desto mer respektlös är man

Nu vet jag ju inte mer än vad som stod i urspungliga posten, men att bli avvisad från en lounge är väl inte att vara respektlös anser jag. Jag har själv gått till fel lounge vid tillfällen. Jag har blivit insläppt trots att jag inte haft tillträde och jag har blivit avvisad, vilket jag så klart accepterat.

Dock kan ju dock din tes vara korrekt för det. :)

Toshiro Mifune! Ja jävlars.

Jag brukar inte bry mig om kändisarna på den här tråden (och har bara hört talas om sådär hälften), men där knep du en riktig toppnotering.

Jag hade varit på en KEndo tävling i Japan och när jag flög hem så hamnade jag brevid honom. Jag önskade bara att jag var lite mer "mogen" då så jag kunde filosofera mera. Det jag kommer ihåg allra mest var att han var än mer spännande IRL än på filmerna (och där var/är han ju superspännande). På min 10 topplista över personer jag beundrar så har han en plats 2 med Professor Sitte från Innsbruck som klar 1:a

Jag skulle säga etta Sade, tvåa Toshiro Mifune alt. Paul McCartney på din långa lista. Hur var hon?

Måste medge att det är lite "fusk" med Sade då vi har rest ihop ett par ggr som vänner ;) :)
Jag jobbade som bartender vid tidpunkten vi möttes första gången. Hon kom in och satt i ett hörn och såg allmänt ledsen ut så jag frågade henne hur det stod till och det ena ledde till det andra. Då den gången hade jag ingen som helst aning om vem hon var.
Om jag skall "outa" lite så kan jag väl säga att den uppfattning man får när man hör henne sjunga stämmer väl överens med IRL :)
Vi håller regelbunden kontakt fortfarande via skype, email eller telefon om vi inte har turen för ett F2F möte någonstans på jorden.

Nu vet jag ju inte mer än vad som stod i urspungliga posten, men att bli avvisad från en lounge är väl inte att vara respektlös anser jag. Jag har själv gått till fel lounge vid tillfällen. Jag har blivit insläppt trots att jag inte haft tillträde och jag har blivit avvisad, vilket jag så klart accepterat.

Dock kan ju dock din tes vara korrekt för det. :)

I detta fall är jag rätt övertygat att Monsieur Maurice Dabbah hade full koll vart dörren gick och att han inte var berättigat access :)

Toppen