Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Hela Alpine F1 teamet i Helsingfors i loungen som kom från Singapore och skulle vidare till LHR på morgonen igår. Business var fullt, detsamma med premium eco till LHR på Finnairs A350. Kul att höra hur de pratade bana och loppet fortfarande. Fast det var 0630 på morgonen.

mars 2025, skall kliva på ARN -> CPH för vidare transport mot IAD. Av kliver Clara Christiansson Drake kvittrande i telefon om att hon minsann serverats vin.
Returen, även det mars 2025, kliver av på ARN från CPH efter IAD, Pär Lernström står och väntar att boarda.

Drottning Mary flög med oss i C på SK926 IAD-CPH. Stog framför henne i boardingkön och tyckte det var konstigt att någon med bruten danska hade danskt diplomatpass - inte förrän kaptenen hälsade välkomna till "Laidies and Gentlemen and Your Majesty" föll poletten ner. Kung Joachim mötte upp på plattan vid ankomst på CPH.

Drottning Mary flög med oss i C på SK926 IAD-CPH. Stog framför henne i boardingkön och tyckte det var konstigt att någon med bruten danska hade danskt diplomatpass - inte förrän kaptenen hälsade välkomna till "Laidies and Gentlemen and Your Majesty" föll poletten ner. Kung Joachim mötte upp på plattan vid ankomst på CPH.

Danske kungen heter Frederik.

Danske kungen heter Frederik.
Den ende kungen av Danmark jag känner till ser ut så här! ;)
kungen-av-danmark-1.jpg

Bill Skarsgård - LHR-ARN
Diskret klädd, jag hade inte reagerat om inte för att han glömt ta fram passet vid gate och då hann jag glimta efternamnet på bp-skannern.
Och ja, han satt framför gardinen.

Jag hade inte hanterat att mötas av farsans bild på väggen medan jag väntar på väskan…

Toppen