MarcusC skrev:Spännande.ja eller kanske tråkigt ska man säga..SK och Air Chinasom sitter med gamla erans business stolar. SAS stolar är ju rätt slitna, och konceptet är som sagt gammal. Kanske dock kan ge billigare priser när de flesta konkurrenter har en bättre hårdvaru produkt!!Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Hmmm...vad menar Du med kommentaren kring "OptionTown" - att de är med eller att de inte är med längre???Klicka för att utvidga...
Nej, snarare att OT är ett tecken på att flygbolag är i kris ekonomisk. Air Baltic, Spanair, Malev, KingFisher, Arik Air, AirAsia X, etc.Stefan62 skrev:Hmmm...vad menar Du med kommentaren kring "OptionTown" - att de är med eller att de inte är med längre???Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Tar upp frågan kring stolarna på Pandionmötet...Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Nej, snarare att OT är ett tecken på att flygbolag är i kris ekonomisk. Air Baltic, Spanair, Malev, KingFisher, Arik Air, AirAsia X, etc.Klicka för att utvidga...
Snälla, jag fattade redan att ni vill inte ha mig på SK plan men vad kommer skillja Ryanair och SK efter sådana enhancements. Det är inte så mycket kvar.Senator skrev:Ta gärna med frågan om att byta YQ med XC: "eXtra Chair fee" för inrikes passagerare mellan ARN-GOT/MMX på 10kr per sträcka. Lite som en biltull för att finansiera detta.Klicka för att utvidga...
Kommer de också ha "rätt" att jobba kvar så länge de vill, som Reinfeldt förslag?Matsson skrev:En delvis politiskt styrd verksamhet med starka inslag av fackföreningar från 70-talet klarar knappast att hävda sig på lång sikt.Klicka för att utvidga...
Malu skrev:Kan ingen ge SAS idén att leasa in några fräscha widebody-plan med trevlig konfiguration?!Thai och Turkish har ju gjort det som exempel och det borde kunna vara billigare på kort sikt än att göra investeringen själv.Bara som en vild idé...Klicka för att utvidga...
stewigriffin skrev:Snälla, jag fattade redan att ni vill inte ha mig på SK plan men vad kommer skillja Ryanair och SK efter sådana enhancements. Det är inte så mycket kvar.Klicka för att utvidga...