Senaste nytt

Inofficiella BusinessClass.se - träffar i Stockholm 2025

NotRyan

Medlem
Här är schema för de inofficiella Stockholms-träffarna 2025.

Sista torsdagen före den 25:e udda månader. Börjar från kl. 18.00
Sista lördagen före den 25:e jämna månader. Börjar från kl. 16.00

Plats:
Made in Sweden Bar & Kök, Folkungagatan 102, 116 30 STOCKHOLM
Google maps: Folkungagatan 102, 116 30 STOCKHOLM

Torsdag 23 januari
Lördag 22 februari
Torsdag 20 mars
Lördag 12 april (19 april är påskafton)
Torsdag 22 maj
Lördag 14 juni (21 juni är midsommardagen)
Torsdag 24 juli
Lördag 23 augusti
Torsdag 18 september
Lördag 18 oktober
Torsdag 20 november
Lördag 13 december (p.g.a. att inte kollidera med sista helgen innan jul)

Made in Sweden heter numera Mister Plankstek som det ser ut.

att.jUPbDdstzM2lAmIts1gZGEe32XWdTLdlCDJwwVZ9JjE.jpeg

Made in Sweden heter numera Mister Plankstek som det ser ut.

Visa bifogad bild 163767

Tog du möjligen den där bilden i tisdags?

Gå in på hemsidan så märker du.

Kanske är läge att byta till en plats som man kan få lite extra eurobonuspoäng på? :D
Har ett ställe som erbjuder extra eurobonuspoäng som jag kanske kan lösa lite BC-rabatt på :)

Ligger lite närmre södra station för er som åker pendel och mycket närmre en tunnelbanestation också för den delen. (Speciellt @rsimon kommer bli glad.)

Nachos och hamburgare finns för @Taggen

Enda kruxet är att dom har evenemang på torsdagar, men om @NotRyan vill att vi går vidare med att hitta något nytt kan jag höra mig för!

Kanske är läge att byta till en plats som man kan få lite extra eurobonuspoäng på? :D
Har ett ställe som erbjuder extra eurobonuspoäng som jag kanske kan lösa lite BC-rabatt på :)

Ligger lite närmre södra station för er som åker pendel och mycket närmre en tunnelbanestation också för den delen. (Speciellt @rsimon kommer bli glad.)

Nachos och hamburgare finns för @Taggen

Enda kruxet är att dom har evenemang på torsdagar, men om @NotRyan vill att vi går vidare med att hitta något nytt kan jag höra mig för!
På Southside ligger ju nedgången till t-banan i princip inne på krogen.

Har fortfarande inte sett någon specifik tråd för träffen planerad nu till på lördag (12 apr), bara funderingar ovan om att byta ställe p.g.a. namnbyte (och ny regi) på det gamla. Hur blir det?

Jag kommer ut med en tråd om aprilträffen i morgon, preliminärt den 26:e p.g.a. egen dubbelbokning på lördag, skall ut och göra några utsatta områden i söderort osäkra, eller om det var tryggare :cool:

Toppen