Vi kan väl säga så här, vissa sov mer än andra . Börjar bli lite trött, tror de lagt sömnmedel i mina glas...Ricci skrev:Fick ni någon sömn i natt eller körde ni på hela natten?Klicka för att utvidga...
Vi kan väl säga så här, vissa sov mer än andra . Börjar bli lite trött, tror de lagt sömnmedel i mina glas...Ricci skrev:Fick ni någon sömn i natt eller körde ni på hela natten?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Tar du med 2 flaskor Coffee tea or me?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Kan ha varit så att du är där någon dag för sent, de hade väldigt fint besök på den baren för några dagar sedan, eller vad säger du@PeteLawKlicka för att utvidga...
Blir sugen att hänga på nästa gång!palmen skrev:...Vad säger ni, det här måste vi väl göra om?!Klicka för att utvidga...
Jag är på väg mot united loungen nu. Kom bort om du pallar.Ricci skrev:Också nu i SQ loungenVisa bifogad bild 58780Klicka för att utvidga...
DanielKif skrev:Jag är på väg mot united loungen nu. Kom bort om du pallar.Vill ha utsikt + att en kinesisk herre satt i närheten och rapade konstant. Inte min grej det där.Klicka för att utvidga...