Senaste nytt

Ingo kreditkort

Jag bara undrar om det finns någon nytta att skaffa ingo kreditkort mastercard

• Inga årsavgifter
• Fungerar överallt
• Dela upp betalningen om du vill
• Alltid lågt pris hos INGO
• Upp till 45 dagars räntefri kredit
• Möjlighet att välja egen pinkod
• Feltankningsförsäkring

enda bra med kortet är feltankförsäkring och ingen årsavgift men Circel K Har ju samma kort fast mycket bättre .
Får man ens billigare pris när man tankar?

Attachments

• ingo+MC,0.png
    ingo+MC,0.png
    9,5 KB · Visningar: 261
Om det är vad jag tror att det är så låter det helt idiotiskt. Hur ofta behöver en normalbegåvad människa nyttja den?

Ingen kickback med kortet?
OT: Året var 1988. Jag svängde in på en bensinstation utanför Frankfurt på väg ned till Boss-fabriken i Metzingen. Vid pumpen stod en svart Porsche 911 Turbo. Den hade extra allt och var en otroligt vacker bil. Runt bilen stod några människor och pratade. Jag blev nyfiken och gick närmare. På marken satt ägaren med huvudet i händerna och grinade. Han grinade som jag aldrig sett en vuxen man göra. Det var nästan komiskt.

Det visade sig att han hade tankat fel bränsle och nu vara det bara att riva motorn. Innan detta hände hade jag aldrig tänkt på feltankning men jag kommer fortfarande ihåg händelsen som det var igår. Varje gång jag tankar trippelkollar jag sedan dess bränslet eftersom jag har bilar med diesel och bensin. Jag bill inte vara den som sitter ned på marken och grinar. Eller svär:)

Jag bara undrar om det finns någon nytta att skaffa ingo kreditkort mastercard

• Inga årsavgifter
• Fungerar överallt
• Dela upp betalningen om du vill
• Alltid lågt pris hos INGO
• Upp till 45 dagars räntefri kredit
• Möjlighet att välja egen pinkod
• Feltankningsförsäkring

enda bra med kortet är feltankförsäkring och ingen årsavgift men Circel K Har ju samma kort fast mycket bättre .
Får man ens billigare pris när man tankar?
Nej det finns ingen anledning att skaffa det kortet. Vill du absolut ha just feltankningsförsäkringen finns det både Shell MasterCard och Preem MasterCard som har den, och dessutom har 1% kickback.

Toppen