Senaste nytt

Hur får man ut besticken ur servetten i SAS Business?

GeorgZ

Medlem
Har vi några olika tillfällen på senare år fått möjligheten att åka i uppgraderade SAS Business. Det som jag gått bet på varenda gång är hur jag skall vika upp servetten för att att få ut besticken. Trots 6 (!) tillfällen så slutar det alltid med att jag håller i ena hörnet och skakar ut allihopa.

Jag antar att det finns ett mer graciöst förfarande...så, kära beresta vänner...hur gör man?

Jag kör skaket, gör inte alla det? Tar gärna emot tips på mer sofistikerat sätt. Vi kanske kan använda det som en sorts hemlig BC-hälsning ombord.

• Gilla
Reactions: Gus
Jag viker bara upp duken tills de visar sig. Förstår inte hur det kan vara ett problem? :)

Däremot tar jag gärna emot tips på stol/sänginställningar. Den hårda klumpen i höfthöjd går inte att bli av med? Trycker som en galning på plus och minusknappen på mjukhetsknställningen men det händer ju knappt något alls!

Jag viker bara upp duken tills de visar sig. Förstår inte hur det kan vara ett problem? :)

Däremot tar jag gärna emot tips på stol/sänginställningar. Den hårda klumpen i höfthöjd går inte att bli av med? Trycker som en galning på plus och minusknappen på mjukhetsknställningen men det händer ju knappt något alls!
Ta för vana att alltid be om en extra kudde eller filt som du får använda som "höftskydd" lagom till sovdags. Det funkar!

Toppen