Det beräknas som du skriver, det vill säga att det inte finns en gräns som triggar poängen i block om 15. Dock är jag rätt säker på att bonusen avrundas till närmaste heltal.Om jag handlar för 90kr, får jag 13.5 EuroBonus-poäng
Beror ju helt på hur avrundningen fungerar.Ok så jag skulle i teorin tjäna på att betala alla inköp i 95kr (isch) intervaller![]()
Men är det inte hela fakturan som genererar poäng och inte varje enskilt köp? I så fall kan du bara handla för 95 kr/mån och det kommer ta ett tag att skramla ihop poäng.Ok så jag skulle i teorin tjäna på att betala alla inköp i 95kr (isch) intervaller![]()
Som du ser ovan så är det varje enskilt inköp.Men är det inte hela fakturan som genererar poäng och inte varje enskilt köp? I så fall kan du bara handla för 95 kr/mån och det kommer ta ett tag att skramla ihop poäng.
När jag loggar in på Amex så dyker bara mitt Platinum kort upp. Hur ser man historiken på mina SAS Amex Premium kort?Ett exempel, så ni kan se avrundning. Har SAS AMEX premiumVisa bifogad bild 40274
Du får koppla ihop kortet till ditt kontoNär jag loggar in på Amex så dyker bara mitt Platinum kort upp. Hur ser man historiken på mina SAS Amex Premium kort?