Senaste nytt

How to Concorde Room?

palmen

Moderator
Första besöket här för mig. Är nästan helt fullt och väldigt få lediga sittplatser.

Någon som har en crash course i hur man gör i denna lounge?
Hur får man bord i dining area?
Hur bokar man massage?
Någon dryck förutom champagne man inte får missa?
Något annat att tänka på?
 

Alf

Medlem
Första besöket här för mig. Är nästan helt fullt och väldigt få lediga sittplatser.

Någon som har en crash course i hur man gör i denna lounge?
Hur får man bord i dining area?
Hur bokar man massage?
Någon dryck förutom champagne man inte får missa?
Något annat att tänka på?

Vill du ha en god whisky så gå över till First loungen bredvid som har ett mycket bättre utbud.
 

palmen

Moderator
Vill du ha en god whisky så gå över till First loungen bredvid som har ett mycket bättre utbud.
Tycker det verkar vara samma utbud, finns JWB för de som vill ha och lite annat här.
Jag håller mig dock borta från det starka tills jag är ombord.
 

henrik l

Medlem
Första besöket här för mig. Är nästan helt fullt och väldigt få lediga sittplatser.

Någon som har en crash course i hur man gör i denna lounge?
Hur får man bord i dining area?
Hur bokar man massage?
Någon dryck förutom champagne man inte får missa?
Något annat att tänka på?

Nu har du ev hunnit vidare, Jag bara varit där en gång, men när det gäller massage tror jag att det är smidigast att gå och boka den i Elmis-disken som ligger mittemellan Concorde room och Galleries First. Jag vågar inte säga om det finns någon snabbfil om man reser first.
 

JensE

Medlem
Nu har du ev hunnit vidare, Jag bara varit där en gång, men när det gäller massage tror jag att det är smidigast att gå och boka den i Elmis-disken som ligger mittemellan Concorde room och Galleries First. Jag vågar inte säga om det finns någon snabbfil om man reser first.
Snabbfilen är att man kan boka innan avresa upp till en månad.
Varje gång jag försökt har det varit fullbokat flera veckor innan.
 

Cremant

Medlem
Missa inte att testa några fina viner i baren - de är ofta väldigt pigga på att erbjuda en "vin-provning"...
 

palmen

Moderator
Kan ju sammanfatta det jag lärde mig. Gå direkt till elemis spa som ligger precis innan ingången till loungen och försök få tid. Jag fick dit typ 2h innan min flight och kunde då få en chair massage.

Vill man ha bord i dining area är det bara fråga någon i personalen eller vänta vid de två skärmarna utanför dining area.

Det var väldigt mycket folk när jag kom dit vid 15, vid 17-tiden var det knappt halvfullt.
 
Toppen