Senaste nytt

Hotellkedjor som förlänger status pga Covid-19 - ENDAST hotell som diskuteras

Kris

Medlem
Med risk för att repetera ett tidigare inlägg...

IHG förlänger sitt betalda Ambassador medlemskap 3mån. Samt sänker gränsen för ex Spire elite med 25% (fast det är ju ingen förlängning som sådan)

Mycket av detta även för andra hotellkedjor har rapporterats i andra trådar.
 

Robert flysas

Moderator
Med risk för att repetera ett tidigare inlägg...

IHG förlänger sitt betalda Ambassador medlemskap 3mån. Samt sänker gränsen för ex Spire elite med 25% (fast det är ju ingen förlängning som sådan)

Mycket av detta även för andra hotellkedjor har rapporterats i andra trådar.
Ja, jag tänkte ha en ”ren” tråd så det är enkelt att se än att gå igenom hundratals sidor i den andra tråden:) Tack för info!
 

Johans00

Medlem
Fick nyss detta, Radisson förlänger status väldigt länge.
7adf1b739b5b89e5ca5090a25669e615.png
 
D

Deleted member 30163

Guest
Jag har postad från dessa tror jag i den existerande tråden, men alla dessa har gjort uttalanden som landat i min mailbox

Hotels.com
Radisson
Marriott
Hilton
IHG kedjan
Shangri-La
 

Robert flysas

Moderator
Just inkommet från iprefer


Dear Robert,

With the ever-evolving COVID-19 situation causing uncertainty for global citizens worldwide, Preferred Hotels & Resorts is more committed than ever to supporting you – our valued I PreferMember.

As you navigate future travel plans and circumstances beyond your control, we'd like to give you one less thing to worry about. In that spirit, I would like to personally share news of two decisions we have made to protect your hard-earned benefits:
• All I Prefer Elite Members globally will maintain their status through June 30, 2021, regardless of their travel activity this year.

• Preferred Hotels & Resorts is extending the points expiration date for all I Prefer Members globally through the end of August 2020. Therefore, any points you have in your account that were set to expire in the coming months will be available to redeem towards an I Prefer Rewards Certificate until August 31.
We have worked diligently to build a loyalty program that speaks to the unique needs of independent-minded travelers and our independent hoteliers, and have taken these steps to ease any worries you may have about your status and points. No action is required for these extensions to occur and they will be reflected in your account by the end of April 2020. Should you have questions about these account changes, please contact us via email at ipreferupdate@preferredhotels.com. We continue to monitor the global effects that COVID-19 is having on the travel industry on a daily basis, and will share details of any other changes we choose to make to I Prefer policies, as available.

At Preferred Hotels & Resorts, we believe in travel as a shared passion, one that connects communities and forms friendships that last a lifetime. In trying times like these, we encourage everyone to channel memories of the joy their most recent trip brought and continue dreaming about their next adventure. We will always be here to inspire and inform your travels – whenever the time is once again right, and you are ready.

As always, thank you for being a valued I Prefer member. We appreciate your loyalty and care about your well-being.

Proudly Preferred, 

Michelle Woodley
President
Preferred Hotels & Resorts
 

Brandten

Medlem
Hotels.com Rewards – din medlemsstatus

Vi är medvetna om att resplanerna för våra Silver- och Gold-medlemmar kan ha påverkats och att medlemsstatusen vid förnyelse även kan ha påverkats. Om ditt förnyelsedatum ligger mellan 1 februari 2020 och 31 maj 2020 kommer vi att förlänga din medlemsstatus i ytterligare ett år. Så slipper du oroa dig för det.
 
Toppen