Hotell förslag New York, i stadsdelen Queens

mirakaz

New member
Ska till NY om ett par månader och tänkte skippa Manhattan. Nån som kan tipsa om bra boende utanför, Queens kanske ?

Hampton Inn La Guardia är ett sjysst hotell i just Queens, en kort bit från flygplatsområdet (Ditmars blvd) med buss Q48 just utanför...

NotRyan skrev:Hampton Inn La Guardia är ett sjysst hotell i just Queens, en kort bit från flygplatsområdet (Ditmars blvd) med buss Q48 just utanför...Klicka för att utvidga...

Något sent, men jag håller inte med. Stället suger imho. Jag föredrar Hilton Garden Inn Long Island City som ligger ca 5 minuter bort från LGA och har nära till tunnelbana.

gdaily skrev:Jag har bott påCountry Inn & Suites By Carlson, New York City in Queens, NY(Club Carlsonkedjan) tre gånger. Som hotell är det inget vidare, frukosten usel, men den är billig och läget är riktigt bra, 4-5 stationer med tunnelbanan och du är i centrala Manhattan.Klicka för att utvidga...
Kan hålla med. Billigt boende nära Manhattan. Kan även rekommendera att du kollar i Brooklyn, lite längre ifrån Manhattan men det finns en hel del och se i Brooklyn också.

Back