Senaste nytt

Hjälp med 2-4-1

Jag tänkte att jag skulle hjälpa 2st medlemmar som varit på någon av mina workshops med att hitta en 2-4-1 resa, Alt. så har ni inte kunna närvara men har ändå kunskap men strandar vid letandet.

Kriterierna är att ni ska ha varit närvarande på någon av mina workshops och att ni är något nya på det här med 2-4-1 bokningar...
Ni ska ha lite egen kunskap som ni borde snappat upp på workshopsen.
Jag kommer inte servera allt på siverfat.

Vi kommer gemensamt hitta en resa via tel och dator som ni kan ringa in och boka själva.
För det hela tänker jag mig att ni får skänka en valfri summa till läkar utan gränser.

Finner ni detta intressant så kan ni skicka ett PM med titel "Hitta resa 241"
Beskriv kort vart ni vill resa, när, hur många.
Ni måste själva säkerställa att ni har rätt antal poäng och en 241

Vi stoppar idag kl 16.00
Så får vi se om det blir hip eller flop

Efter för frågan och när jag i lugn och ro läser det senaste så kan det misstolkas.

Erbjudandet om hjälp är öppet tills jag/vi stänger det

Nästa år har jag vouchers från Qatar som vi ska använda, men 2022 tänkte vi slå till med en resa till Tokyo. Vi är tre personer och har just nu bara lite över 80000 poäng och bara en 241, så ännu kan jag inte göra så mycket. Dock hade jag tänkt torrsimma lite i år för att träna inför den riktiga bokningen. Jag kanske kan få fråga om jag har tänkt rätt? Vad jag tror är det så här det funkar:
Men vad som stoppar mig är att jag inte känner jag riktigt vet hur jag vet varifrån och vart jag ska resa (eller så övertänker jag det ;-) ). Är det så enkelt att jag bara söker en resa från Arlanda till Tokyo? Eller är det så att det finns "bättre" ställen att resa från eller till och att man bör mellanlanda på vissa ställen för att maximera poäng eller något? Och hur vet jag det?

Bättre att du frågar i någon av trådarna där passar in. Detta är inte tråden för det.
Men läs i lyckade bokningar under året så får man en bild vart man kan stutsa.

Toppen