Senaste nytt

HJÄLP! Råd behövs

Zoogian

Medlem
Hej, sitter på CPH med en Y biljett till BKK, planet är fullbokat, så teoretiskt finns chans för upgrade OM inte alltför många uppgraderar för poäng...

är dock bokad i B-klass (låg Y) och har Guld...

några spontana "trolighetsscenarior" på att man kan bli uppgraderad, eller är det dumt att chansa och hosta upp poängen?

Har en mycket bra plats i Y, så det är inte hela världen...

Undrar om det är några inne här just nu.....

Inte helt fullbokat ser det ut som. Det finns åtminstone en plats i business de är villiga att sälja 50 min före avgång.

SK 973 CPH 22:50 BKK 15:25 343 A0 C1 D1 J0 Z0 Y1 S0 B0 E0 M0 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 G0

men fullt i M... frågan är vad chanserna är med en B-klass i Y med EBG, om det ger hyffsade chanser till upgrade? planet är försenat 40 min...

åker ju själv också.

Oerhört svårt att säga.

Men bokningssiffrorna säger C1 D1 samt Y1 vilket i praktiken innebär att de är beredda att sälja en plats i business och en i economy extra och att flyget formellt inte är fullbokat.

Har du kollat hur det ser ut om du går in på SAS online check-in? Några platser lediga i kabinen?

såhär 37 min till ordinarie avgång finns 5 lediga stolar i Y. det är allt jag kan se.... (kanske två till eventuellt, de som är infant-blockade.

men planet försenat till 2330..

hade tänkt åka Y, men är stel i nacken...

frågan är ju hur många M som är överbokade....

Toppen