Senaste nytt

HJÄLP! Glömt min telefon!

El Oso

Medlem
Jag har tyvärr glömt min telefon i Stockholm och behöver hjälp att få den till Bangkok så snart som möjligt.
Om någon ska resa till Bangkok inom kort vore jag otroligt tacksam!

Jag kan självklart betala för besväret – eller bjuda på en trevlig middag, flaska vin eller något annat som tack för hjälpen.
Telefonen kan överlämnas eller postas till valfri adress i Stockholm, och jag hämtar den personligen här i Bangkok.

TACK!

Om rekommenderad post till Thailand är ett alternativ så måste det lämna inlämningsstället nu på torsdag.
Tänk nu på att mataffärer som sköter sånt har posthämtning redan vid lunch. Så lämna in på eftermiddagen är kört och då är postterminalen sista alternativet.
Hinner den inte med nu på torsdag så blir den liggandes i Sverige till nästa torsdag.
I mitten av nästa vecka har du telefonen i handen igen. Har själv skickat såpats mycket rekommenderat till Thailand så jag kan rutinerna.

Jag har tyvärr glömt min telefon i Stockholm och behöver hjälp att få den till Bangkok så snart som möjligt.
Om någon ska resa till Bangkok inom kort vore jag otroligt tacksam!

Jag kan självklart betala för besväret – eller bjuda på en trevlig middag, flaska vin eller något annat som tack för hjälpen.
Telefonen kan överlämnas eller postas till valfri adress i Stockholm, och jag hämtar den personligen här i Bangkok.

TACK!
Lider med dig! Tyvärr är jag inte på väg till BKK. Hoppas det löser sig för dig!

Inte för att vara sådan. Men i dagens samhälle... med molntjänster och e-sim.

Är väl bara köpa en ny, logga in sedan är man igång igen.

Toppen