Redaksjonen
Medlem

Foran 1900 inviterte lanserte Hiltons toppsjef Christopher J. Nassette nylig det siste tilskuddet i Hiltonporteføljen – Canopy by Hilton. Det handler om en helt ny hotellkjede innen Hilton hvor man skal attrahere livstilsbevisste reisende, både kunder som reiser i forbindelse med jobb og privat. Det første hotellet er ventet åpnet i 2015.
Det er først og fremst fire hoveddeler som kjennetegner Canopy by Hilton:
- Bra områder: Canopy by Hilton skal bli en naturlig del i området gjennom design, mat, drikke, kunst og kjennskap til nærområdet.
- Komfort og design: Åpen, lobby som ønsker velkommen og varme, innbydende og komfortable rom.
- Mer verdi inkludert i prisen: Viktige elementer som trådløst internett og frokost er inkludert i prisen men også saker som en lokal velkomstgave samt prøvesmaking av øl, vin eller brennevin i løpet av kvelden.
- En positiv servicekultur: Med en «positively yours»-servicekultur er det entusiaster som står for servicen på hotellet.
- Canopy by Hilton skal tilby flere valgmuligheter og kontroll for våre gjester enn noen gang før, fra en mobil «direkte-til-rommet» ankomst til overraskelser under besøket, sier Jim Holthouser, Executive Vice President, Global Brands, Hilton Worldwide.
Canopy by Hilton kommer hovedsaklig til åpne sine hoteller i USA på steder som Washington, Portland og Miami men også i London i Storbritannia. Det er ennå ikke sagt hvor hotellet i London skal ligge.

Canopy by Hilton

Canopy by Hilton Portland

Canopy by Hilton

Canopy by Hilton

Canopy by Hilton
Les mer >>