Senaste nytt

Hilton Honors inför värvningsbonus

Tonton

Medlem
Godkväll!

Fick precis ett mail från Hilton Honors där de skriver att de inför värvningsbonus.

Mailet i korthet nedan:
Hilton skrev:
Great perks are meant to be shared. Invite your friends to join Hilton honors & you'll both earn 2,500 points after their first stay. Keep spreading the word! 8 referrals = 20,000 Bonus Points in your pocket!

Sedan så fick jag en personlig länk att använda - samt uppmuntrades till att sprida detta via facebook och Twitter bland annat.

Då jag inte är intresserad av att jaga värvningar, så delar jag ej min länk här - tänkte dock att detta kan vara av intresse för de flesta :)
 

Tonton

Medlem
Intjäningen på att värva någon är ju närmast växelpengar för en hyggligt trogen Hiltonkund så det kommer nog inte att koka av värvningsaktivitet. Men 2500 poäng var är ju förstås bättre än inget...

Håller med! Jag drar ju in mycket mer än 2500 poäng per natt med min HHD-bonus.

Men, som du säger, 2500 poäng är ju förstås bättre än ingenting - dock ej värt att lägga energi på det :)
 

Gerad88

Medlem
TERMS AND CONDITIONS

**Must be a Hilton Honors member. Terms & Conditions apply.
***Standard Wi-Fi is free. Premium has a fee. Not free at properties with resort charges.

Offer is valid for Hilton Honors Members between May 17, 2018 and December 15, 2018. Each Hilton Honors Member is eligible to receive 2,500 Bonus Points for each non-Hilton Honors Member referral who signs up for the Hilton Honors Program and completes at least one stay before December 15, 2018. This offer can be sent to any number of recipients, however Bonus Point offer can only be earned up to 8 times (for up to 8 non-Hilton Honors Member referrals who sign up for Hilton Honors and complete one stay before December 15, 2018) per Hilton Honors Member, or up to a total of 20,000 Hilton Honors Bonus Points. Each non-Hilton Honors Member referral that signs up for Hilton Honors and completes at least one stay before December 15, 2018 will also receive 2,500 Bonus Points.
 
Toppen