Senaste nytt

Hej då Amex Platinum...

Stefan62

Medlem
vad rolig du är:) 10 000 sek årsavgift???? jag håller på dö :)
Du är förmodligen ingen riktig BC:are om Du inte förstår.

Jag tyckte mig först se att jag hade Amex Platinum för PriorityPass x 2 - och det var så det började för fler år sedan.

När jag nu insett att jag får några månaders försprång när det gäller status-kort på Le Club, SPG samt faktiskt Scandic...så bestämde jag mig för att behålla Platinum och dessutom skaffa ett Elite....rena guldgruvan!

Jag tjänar inga pengar på det, men jag får förmåner som jag värderar högt!
 
Du är förmodligen ingen riktig BC:are om Du inte förstår
Ojdå. jag kan leva med det att jag inte är en "riktig BC:are" enligt dig och tänker inte hänga mig. Det jag kan inte göra är att sitta med två kort i handen och prata till de "my precious" som i sagan om ringen :) som tidigare sagt lycka till med dina 2 kort och hoppas de kompenserar det som saknas i ditt liv. För min del är 10000 SEK för kort mycket pengar. Just for the records har AMEX sedan tidigt 2015 stora problem som kan påverka årsavgiften dvs höjda avgifter ;) jag nöjer mig med SAS premium än så länge. Trevlig kväll Stefan och tar det inte personligt, folk tycker och tänker olika. Så är det bara
 
Alla Platinuminnehavare fick väl erbjudande om AW + biljetter på mailen? Iaf jag och de vänner jag känner med Platinumkort. Kom här om dagen.
Japp, jag fick inbjudan... Det trista är att biljetterna tog slut innan lunch... Det är andra gången nu jag inte får biljetter trots "inbjudningar" Skärpning Amex!
 
Stefan62 Jag och min bror hade för avsikt att gå. Om det är möjligt tar jag gärna två. Mycket vänligt av dig! Med vänlig hälsning, Pär
 
Toppen