Är det någon som har fått gågna månadens poäng reggade på eurobonuskontot, normalt brukar väl det komma den 14:e?Klicka för att utvidga...
Har inte heller fått några poäng.
Är det någon som har fått gågna månadens poäng reggade på eurobonuskontot, normalt brukar väl det komma den 14:e?Klicka för att utvidga...
charlesswe skrev:Tar längre än det brukar ta här också.... poängen överfördes den 13, ingeting på EB kontot ännu.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jag har själv inte haft några som helst problem med AmEx sista året. Poängen har kommit varje månad - ibland har det diffat på kanske 1000p men då har de trillat in månaden efter.Klicka för att utvidga...
Unicornone skrev:Saknar ca 19500 pts som skulle komma in, första gången på något år som jag har haft en fördröjning..Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Här har vi ju problemet, poängen tar slut efter att Agehall får sin utdelning, med tanke på hans spend på kortet tar det ju några dagar innan AMEX får nya poäng att pytsa ut till oss andraKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Den teorin kan nog stämma, för han verkar ju ha ett BA Visa också och det är samma problem med det.Klicka för att utvidga...
Viking75 skrev:Tja! det ser inte ut att komma in några poäng för min del den här månaden heller!Har varit i kontakt med Amex som säger att poäng tar ca 1 vecka innan de dyker upp på SAS. Jag tyckte inte det var någon ide att påpeka att det aldrig varit fallet för mig tidigare. Men efter 2 månader har jag tröttnat.Låt inte detta påverka er andra, då det faktiskt brukar fungera väldigt bra med Amex. Det här är min upplevelse och jag tror inte särskilt många har problem.Jag "tänker" bort mina 30 000 poäng och tar igen dom på annat...(kommer dom mot förmodan in är det en bonus)I min värld är skadan redan gjord och jag går vidare.Klicka för att utvidga...