Hej
Jag är Ny medlem på sidan, hur kan man komma billigt mellan Köpenhamn och Porto (I Portugal) vet inte om det är detta som kan diskuteras i forumet, men jag prövar.
Jag ska till Porto i Portugal och ska vara där senast kl 12 den 15 juli. Jag planerar att resa dit den 14 juli för att vara i god tid.
Jag planerar att åka hem den 23 men en dag +- är inte en stor deal.
De resor som jag funnit är så himla dyra, kostar ca 5500 och uppåt!!
Jag har också tack vare denna sida verkligen fått upp ögonen för flygbokning, senast idag sa jag att jag nästan hatar det, tänk vad ett intresse kan ändras när man får nya inputs och blir mer insatt i flygindustrin.
Jag vill gärna samla bonus och kommer att försöka sätta mig in i bonussystemen.
Är det någon som har erfarenhet och vilja att hjälpa till med att matcha denna flygningen eller komma med något tips så vore det guld värt.
Med vänliga hälsningar
flygande studenten
Jag ska till Porto i Portugal och ska vara där senast kl 12 den 15 juli. Jag planerar att resa dit den 14 juli för att vara i god tid.
Jag planerar att åka hem den 23 men en dag +- är inte en stor deal.
De resor som jag funnit är så himla dyra, kostar ca 5500 och uppåt!!
Jag har också tack vare denna sida verkligen fått upp ögonen för flygbokning, senast idag sa jag att jag nästan hatar det, tänk vad ett intresse kan ändras när man får nya inputs och blir mer insatt i flygindustrin.
Jag vill gärna samla bonus och kommer att försöka sätta mig in i bonussystemen.
Är det någon som har erfarenhet och vilja att hjälpa till med att matcha denna flygningen eller komma med något tips så vore det guld värt.
Med vänliga hälsningar
flygande studenten