Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

Lukas2

Medlem
Hotell: Clarion Collection Hotel Kompaniet
Bokat: Standard Dubbel
Fick: Standard två enkelsängar
Status: Guld

Vid bokning i höstas, så gav de mig ett rum på direkten (pga. av jag anmält hund), ser på ankomstdagen, att de bytt rum till Standard två enkelsängar. Jag är ingen superfantast av två sängar, så var ju näst intill att jag såg det som ett nerköp. Men när jag kom till rummet, så var det större än vad jag räknat med, och så hade de ju en liten välkomstgåva och gjort fint för hunden. Så ja, även ifall det inte var någon uppgradering i rumkategori, så vart jag endå nöjd i slutändan. Dock missade jag att de hade ut-check kl. 11:00, men de sa inget när jag kom ner typ 11:45.
 

Olle K

Medlem
Hotel: Quality Grand Borås
Bokat: Superior
Fick: Deluxe
Status: Platinum

Trevlig personal och bra frukost. Fint med välkomstgåva till barnen med partyhattar, rithäfte, Lollo och Bernie godis mm.
 

guwonder

Medlem
Hotel: Clarion Sign
Bokat: Billigaste dubbelrum
Fick: Superior rum, efter bokning och mejl till kundtjänst
Status: Platinum

Upplever ni som är Platinum också att det oftast inte bli någon mer uppgradering vid ankomst?

Och Clarion Sign har blivit ett väldigt tråkigt hotell. Slitna kala rum och 400 kr för entré till poolen är inte något som gör att jag vill bo där igen.

Jag oftast blir uppgraderad, ofta i 2+ steg til Clarion Sign suites. Room # ___01
 

Hane

Medlem
Hotell: Clarion Sundsvall
Bokat: Standardrum
Fick: Superior
Status: Guld

Mycket trevligt hotell, trevlig personal i lobbyn. Grym frukost, och bra restaurang. Fint hotellrum.

Hotell: Quality royal corner, Växjö
Bokat: Standardrum
Fick: Superior
Status: Guld
 

Mr Basic

Medlem
Hotell: Clarion Hotel Stockholm
Bokat: Standard tvåbäddsrum
Fick: Standard tvåbäddsrum
Status: Guld

Oroväckande trend…. Har alltid blivit uppgraderad men nu 2 vistelser i rad utan upgrade. Kan ha spelat in att vänsterpartiet hade ngn form av valupptakt(?) på hotellet.
 
Någon som har blivit uppgraderad på sin bonusnatt? Är Platinum och har några bonusnätter framöver som jag är lite nyfiken på vad jag kan förvänta mig eller "kräva"... ;)
 

jonten

Medlem
Någon som har blivit uppgraderad på sin bonusnatt? Är Platinum och har några bonusnätter framöver som jag är lite nyfiken på vad jag kan förvänta mig eller "kräva"... ;)
Javisst, gjorde tex en bokning i Augusti. Basic rum, dagen efter hade det blivit en svit. (den såg jag inte komma)
Jag ber ofta om uppgraderingar vid incheckning, är sällan problem
 
Toppen