Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

Xpressen

Medlem
Hotell: Clarion Arlanda
Nätter: 1
Bokat: 2st Standard dubbelrum
Fick 1 Hörnsvit och 2 Superior dubbel
Status: Platinum

Vi var 6 personer, 3 vuxna o 3 barn. Hade bokat 2 Standard dubbelrum med extra säng. Hotellet löste det riktigt bra och gav oss istället 3 rum varav en Svit. Poängbokning. Mycket nöjd!
 
Hotell: Clarion Arlanda
Nätter: 1
Bokat: 2st Standard dubbelrum
Fick 1 Hörnsvit och 2 Superior dubbel
Status: Platinum

Vi var 6 personer, 3 vuxna o 3 barn. Hade bokat 2 Standard dubbelrum med extra säng. Hotellet löste det riktigt bra och gav oss istället 3 rum varav en Svit. Poängbokning. Mycket nöjd!
Dom verkar vara duktiga på att uppgradera på det hotellet för tillfället. Flera bokningar där dom uppgraderat till svit direkt vid bokning för mig.
 

Protein48

Medlem
Hotell: Quality Arlanda XPO
När: 16-17/7
Bokat: Standard
Fick: Svit
Status: Platinum

Uppgradering synlig i appen någon dag efter bokning. Jag lade till "Familjepaket" (godis, läsk, chips mm.) För 195 kr och frågade lite försynt om man inte kunde få använda sin voucher till detta då restaurangen var stängd. Fick svar att man egentligen inte fick göra så men att ett undantag gjordes och vouchern drogs direkt från den totala kostnaden för vistelsen. Vid incheck fick jag en ny, analog voucher, utan att ha frågat efter en. Jag hade inte mage och fråga efter min dryck:).

Bra värde för 760 kr måste jag säga och nöjda barn när bordet var uppdukat!

PS. Ja, jag är medveten om att man lika gärna kunde ha köpt snasket själv för 70 kr men...det blir inte riktigt samma sak.

DSC_0304.JPG
DSC_0306.JPG
 

Olle K

Medlem
Hotell: Quality Skövde
När: 16-17/7
Bokat: Standard
Fick: Superior (vilket också är högsta kategorin)
Status: Platinum
En av mina sämre vistelser på hotell på ett bra tag, av flera anledningar. Rummet var säkert +35 på soliga sidan av huset högst upp på 4e våningen, bad att få nedgradering till standard som låg på skuggsidan på 3e vånginen. Annars hade det inte gått att sova. Dåligt påfylld frukost. God buffé middag för 125 kr, väl värt sitt pris. Första gången på flera vistelser som vi fick tofflor, men de behövdes inte i värmen. Ville ha sen checkout till kl 16 (som Platinum), men kunde bara få till kl 14 för det var "fullt" nästa dag.
 
Toppen