Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

maswan

Medlem
Ett antal uppgraderingar på Arlanda som tack för konstruktiv feedback på defekter hos hotellet. (Eller muta för att jag skulle återkomma kan det också ha varit. :) )

Medlem, men statuslös.
 

jth

Medlem
Bodde på Clarion Östersund (Hotell Winn för er gamla surjämtar :) i helgen.
Hade bokat dubbelrum men blev uppgraderad till ett de luxe-rum. Nybakad medlem i Choice hotels utan status, så det var lite oväntat men mycket trevligt.
 

Valley

Medlem
Quality Spa, Son
Från standardrum till "Front Suite". Silvernivå men var i och för sig här i vintras massa dagar, om det kan spela in.
 

olo

Medlem
Fick i veckan uppgradering på Nordic C, likt många gånger förr, men denna gång från standardrum till deras största storlek. Större än både de superiorrum och deluxerum jag har blivit uppgraderad till tidigare. Vardagsrummet innehöll två soffgrupper och sovrummet två 140cm sängar.
Misstänker att det var ganska ont om gäster med guldstatus på ett nästan fullbokat hotell.
 

FF#1

Medlem
Checkade just in på Clarion Arlanda, lyckades trots avsaknad av status snacka mig till en uppgradering från billigaste rum till ett Superior högt upp mot flygplatsen samt en voucher på 35 kr. Inte illa.
 

TjudöBoy

Medlem
Clarion Hotel Helsingfors, bokade standard dubbelrum och blev uppgraderad till ett deluxe dubbelrum på våning 15, trevligt rum å nära till baren på våning 16 :D Är guld medlem
 

Erik M

Medlem
Är guld.

Bokade ett rum på deras hotell i Vilnius. Hittade billigare på nån sitt (typ hotels.com el motsv). Efter många om och men medgav de att deras bästaprisgaranti skulle aktiveras och i enlighet med den skulle de bjuda på första natten (av två).

Vid incheckning får jag veta att jag blivit uppad till en svit. Kul!

Vid utcheckningen vill de ha betalt för två nätter enligt min ursprungliga bokning. Receptionisten helt oförstående inför min invändning att jag skulle bli bjuden på en natt. Hade bara ett mail på norska som bevis. Jag betalade för två nätter, mailade sedan och blev refundad. IMG_1146.JPG IMG_1148.JPG IMG_1149.JPG
 
Är guld.

Bokade ett rum på deras hotell i Vilnius. Hittade billigare på nån sitt (typ hotels.com el motsv). Efter många om och men medgav de att deras bästaprisgaranti skulle aktiveras och i enlighet med den skulle de bjuda på första natten (av två).

Vid incheckning får jag veta att jag blivit uppad till en svit. Kul!

Vid utcheckningen vill de ha betalt för två nätter enligt min ursprungliga bokning. Receptionisten helt oförstående inför min invändning att jag skulle bli bjuden på en natt. Hade bara ett mail på norska som bevis. Jag betalade för två nätter, mailade sedan och blev refundad. Visa bifogad bild 60808 Visa bifogad bild 60809 Visa bifogad bild 60810
Beatles-sviten?
 
Toppen