Svarar på mig själv, det gick (efter lite övertalning i receptionen)!Har ni någonsin lyckats bli uppgraderade på en gruppbokning? Eller fått andra förmåner? Ska iväg på konferens nu i veckan.
Har ni någonsin lyckats bli uppgraderade på en gruppbokning? Eller fått andra förmåner? Ska iväg på konferens nu i veckan.
Fyller på. Fick ingen uppgradering av rum då jag var sen på bollen. Anmälde dock mitt Gold i receptionen och fick fri dryck och natten registrerades på mitt konto.Svarar på mig själv, det gick (efter lite övertalning i receptionen)!
Hotell: Clarion Visby
Nätter: 2
Bokat: Standard twin, konferensbokining
Fick: Deluxe
Status: Gold
Fyller på jag med:Har ni någonsin lyckats bli uppgraderade på en gruppbokning? Eller fått andra förmåner? Ska iväg på konferens nu i veckan.
Hotell: Quality Statt Hudiksvall
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbelrum
Fick: Standard dubbelrum
Status: Gold
Normalt blir jag alltid uppgraderad minst en nivå och blev lite förvånad över varför jag inte blev det här. Men efter lite undersökning verkar det som att detta hotell inte har några rumskategorier över standard. Aldrig varit med om det på Strawberry tidigare.
Hotell: Hotel C Stockholm
Nätter: 1
Bokat: Delux dubbelrum
Fick: Svit
Status: Platinum
3 svitvistelser: tilldelad #701, #703, #705. Högsta våningen och jag tror att det här är sviterna med bästa möjliga utsikt från hotellet.
Hotell: Hotel C Stockholm
Nätter: 2
Bokat: Compact utan fönster
Fick: Delux tror jag, som en minisvit med separat del med skrivbord och fotöljer
Status: Platinum
Nej, alltså Quality Statt Hudiksvall verkar helt sakna rum över kategori standard. Det har inte gått att boka något bättre än standard när jag försöker på webben. Det har jag aldrig varit med om tidigare.Fanns det övre kategorier av rum kvar vid incheckning? Jag brukar lämna feedback via undersökningen om det inte ges en rimlig förklaring (såsom fullbokat etc).