jagrullarochflyger
Medlem
Hej kära forumister,
Nu har jag äntligen flygit till mig en 2-4-1 Voucher och skramlat ihop nog med poäng för att bjuda tjejen på en långresa i samband med hennes 30års dag.
Önskar få hjälp i denna djungeln med att sko ihop en bra flygupplevelse samt komma till Japan.
(Har förstått att jag senare får ringa Tallinn eventuellt samt boka 9mån innan som tidigast i de flesta fall)
Here it goes:
Gott nytt alla härliga människor.
Utöver detta så tar vi gladeligen emot heta tips om vad man bör se/äta/uppleva i Tokyo!
Nu har jag äntligen flygit till mig en 2-4-1 Voucher och skramlat ihop nog med poäng för att bjuda tjejen på en långresa i samband med hennes 30års dag.
Önskar få hjälp i denna djungeln med att sko ihop en bra flygupplevelse samt komma till Japan.
(Har förstått att jag senare får ringa Tallinn eventuellt samt boka 9mån innan som tidigast i de flesta fall)
Here it goes:
- Varifrån vill du börja din resa? - Göteborg, Sverige
- Var är din destination? - Tokyo, Japan
- När vill/behöver du resa ut? Kring 16'e Oktober 2020 (helst ett par dagar tidigare)
- När vill/behöver du komma hem? Inom 10 dagar
- Hur länge vill du vara borta? 7-10 dagar totalt
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass? Helst First, men Business med rätt Star Alliance bolag (mycket bang for the buck-bolag) funkar det med.
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Award-resa Star Alliance (Eurobonus points)
- Vad är din budget? (per person) 200K poäng + skattepengar
- Vad är det viktigaste för dig? En häftig flygupplevelse och bra datum
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Gärna! Vid business class kanske man kan ta en sväng om via Singapore eller något spännande som en del av upplevelse.
Gott nytt alla härliga människor.
Utöver detta så tar vi gladeligen emot heta tips om vad man bör se/äta/uppleva i Tokyo!
Last edited: