Senaste nytt

Göteborg till Stockholm via någon flygplats i Europa

fred80

Medlem
Har bokat en bonus resa med SAS ARN-GOT T&R under bokmässan helgen i Göteborg. Nu har SAS fått för sig att bara kör en tur på lördagen och flyget på eftermiddagen finns inte längre så jag är ombokad på ett flyg 10:55 som jag tycker är lite för tidigt tid att resa hem på. Finns ett Ryanair plan som går senare på lördagskvällen, men är inte så sugen på Ryanair ( eller ska jag våga testa?, har sagt att jag aldrig ska flyga med dem).

Så finns det något alternativ att boka en enkel resa till Stockholm via något ställe i Europa den 24 sep med avgång efter kl 12, kan ev tänka mig övernattning i Europa på vägen.

Varifrån vill du börja din resa?
Göteborg
Var är din destination?
Arlanda
När vill/behöver du resa ut? 24 September
När vill/behöver du komma hem? N/A
Hur länge vill du vara borta? Senast den 25 september
Hur många personer som skall resa? 1
I vilken kabinklass?
Business eller ekonomi
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll
Vad är din budget? (per person) 5000 sek
Vad är det viktigaste för dig? Att få åka efter kl 12 den 24 sep
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Om tiderna passar så ta Ryan… Med bara handbagage modell mindre och lite tålamod/ANC-lurar så är det ingen större skillnad mot SAS på den sträckan.

Vill du flyga lite för att det är skoj, studsa någonstans i Europa, tex FRA?

Flyg inte Ryan... Varenda av dina fördomar stämmer!
förslag:
TK 1800 GOT
09/24/22 6:30 PM IST
09/24/22 11:00 PM 321

TK 1789 IST
09/25/22 11:45 AM ARN
09/25/22 2:15 PM 321
Daily

Stanna kvar i Göteborg under lördagen och ta ett flyg till Arlanda vid midnatt, med SAS. :)

Haha såg att de ligger kvar, förmodar att de har blivit något fel, så kanske blir ett till flyg under lördagen, att SAS skulle köra två nattflyg den natten låter för bra för att vara sant. Kanske ska boka in mig o se vad som händer :)

Haha såg att de ligger kvar, förmodar att de har blivit något fel, så kanske blir ett till flyg under lördagen, att SAS skulle köra två nattflyg den natten låter för bra för att vara sant. Kanske ska boka in mig o se vad som händer :)
De har kanske lagt in dem just med tanke på bokmässan?

Nej, du skall icke låta dig förledas av de förtappade själar här inne som rekommenderar det Irländska-trailer-trash-bolaget :p

I din situation är det antingen transfer i något annat land eller spårbunden transport som gäller ;)
Nu ska du inte vara sån ;)
Vi pratade ju lite om detta idag i CPH, och troligen är servicen likvärdig på Ryan tyvärr.

On point, ta e byte i CDG med AF. Alltid trevligt med champagne.

Toppen