Maja
Medlem
- Varifrån vill du börja din resa? Göteborg
- Var är din destination? Bahrain
- När vill/behöver du resa ut? eftermiddag den 24/5
- När vill/behöver du komma hem? lämna Bahrain så sent som möjligt, men måste landa i Göteborg den 28/5
- Hur länge vill du vara borta? 4 dagar
- Hur många personer som skall resa? 4 vuxna
- I vilken kabinklass? Ekonomi (om inte det är bättre/billigare med någon annan)
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll (bara jag som har status så jag får vika mig)
- Vad är din budget? (per person) BA finns för ca 3500kr, men tyvärr fel tider. Upp till 5000 kr/person är nog ett bra riktvärde
- Vad är det viktigaste för dig? Snabbast möjliga restid.
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Vill vi lämna Sverige på em/kvällen så dubblas flygpriserna och hamnar lätt runt 8500-9000kr/pers.
Någon som kan hitta någon kreativ lösning så vi 1) slipper ta ledigt från jobbet (vi jobbar alla som lärare så det är inte det lättaste att få ledigt) antingen den 24/5 alt. 29/5 så vore det toppen.
Önskeflygtiderna vore som sagt var utresa sen eftermiddag den 24/5 och sedan lämna Bahrin den 28/5 så att vi landar sent på kvällen den 28/5 på Landvetter igen. Det verkar dock inte vara tekniskt möjligt efter mina sökningar.
Är det bara att inse faktum att det är kört och att vi får korta ner vårt besök om vi ska fixa detta alt. börja undersöka om vi kan få ledig 1-2 dagar.
Tack på förhand!
P.S. Med rådande läge i Istanbul så vore det nog lämpligt att undvika mellanlandningar där då två i sällskapet är enormt flyggrädda. Det blir tillräckligt påfrestande denna resa som det är.