ALEXF1LTR4TE
Medlem
Fick detta erbjudande i email av SJ Prio, ser ut trevligt.
Gäller enbart för Prio Premium.
Fick detta erbjudande i email av SJ Prio, ser ut trevligt.
Visa bifogad bild 168189
Var det inte där SAS hade som för ett tiotal år sedan att man kunde sitta och jobba som EBGeller kanske det bar enbart EBD?Såg det också. Tänkte ta nån kaffe och se mig omkring en dag. Bra timpriser för mötesrummen, kanske något för en eventuell BC-meetup!
Jo det var något samarbete som snabbt dog ut. Var där på någon "invigning".Var det inte där SAS hade som för ett tiotal år sedan att man kunde sitta och jobba som EBGeller kanske det bar enbart EBD?
Någon som minns bättre, finns säker tråd här på BC
Var någonstans ligger det, i SJs gamla kontor eller?Jo det var något samarbete som snabbt dog ut. Var där på någon "invigning".
Var det inte där SAS hade som för ett tiotal år sedan att man kunde sitta och jobba som EBGeller kanske det bar enbart EBD?
Någon som minns bättre, finns säker tråd här på BC
Ingången var vid "stora ingången" från vasagatan. Kom man från Vasagatan gick man in till höger och upp för en trappa.Var någonstans ligger det, i SJs gamla kontor eller?
Har jag drömt ihop detta eller kan jag ha suttit på No 18 på Birger Jarlsgatan med samma premisser?Jo det var något samarbete som snabbt dog ut. Var där på någon "invigning".
Aha. Nästan lika undangömd som Kungens väntsal då.Ingången var vid "stora ingången" från vasagatan. Kom man från Vasagatan gick man in till höger och upp för en trappa.
Vad som varit där innan har jag ingen aning om.